Sista dagen här:(

Hej! Det var riktigt sorligt att det var sista dagen på butiken. Det har varit så kul! Och jag blev vän med alla som jobba där och jag gillade att man fick göra saker praktiskrt för en gångs skull. Inte bara sitta med näsan i boken hela tiden som i skolan.
 
Jag fick riktigt bra feedback så det är ju alltid roligt. Det jag har fått göra:
-Prismärka
-Ordna undan grjer så att det skulle bli plats för nya juldekorationer
-Bära grjor hit och dit
-Ordna fram blommor och saker
-Lägga upp saker så som jag tycker det blir vackrast
-Städa
-Hjälpa till med blomsterarengemang
-osv.
 
Så jag har haft rätt mångsidigt program. Sen har det varit mat hela tiden så jag har varit konstant propmätt.
 
Men imorgon kommer jag hem på morgonen så att jag sen hinner på fest! Taggad! Kommer bli skit bra! Men nu skall jag tala med Linnea när jag ännu har chansen!
 
 
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR