Godmorgon!

Hejssvejs! Öm ursäkta för usel uppdatering men jag hade faktiskt skrivit ett inlägg på måndag men jag publicera det aldrig...fml. Men nu är min värsta stress tid över så nu kommer det no bli bättre!
 
På Måndag och Tisdag var det sfsi i innebandy där vi kom 4de vilket var bra men vi hade hoppats på att vinna hela saken...Jag spelar ju inte innebandy så blev överglad när jag gjorde ett mål. Två sekunder efter var jag inte så glad eftersom målvakten plockade ut bollen ur målet och domaren godkännde det inte...  En anna gång slog jag målvakten lite på fingrana av misstag. Hon blev sjukt arg och skrek mig i ansikte (minns inte vad hon sa). Hiih det är så rolgt med folk som inte kan behärska sig...
 
Men igår var det prg som gällde och det var ju riktig kul. Det är alltid så skön stämmning där:D Men nu skall jag till skolan så heidå!
bilr från sommaren^^
 
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR